SFInX powstał jako odpowiedź na potrzeby bankowości spółdzielczej. Uwzględnia wspólne, dobre praktyki i standardy wypracowane podczas dotychczasowej działalności sektora oraz firm specjalizujących się we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań fintech. Optymalizuje procesy: sprzedaży i obsługi kredytów detalicznych − SFInX Detal − oraz zarządzania należnościami i wierzytelnościami klientów − SFInX Windykacja.
Automatyzuje powtarzalne, często pracochłonne czynności związane z każdym z tych obszarów i umożliwia wdrażanie optymalnych strategii operacyjnych.
ZESPÓŁ SFInX - strony biorące udział we wdrożeniu
BANK SPÓŁDZIELCZY - wdrażający system, który przekazuje VerdIT dane niezbędne do konfiguracji systemu. Aktywnie wspiera testy i działania związane z wdrożeniem technologii oraz przygotowaniem pracowników banku (szkolenia) do efektywnego jej wykorzystania w działaniach operacyjnych.
VERDIT - jest koordynatorem prac całego Zespołu SFInX. Odpowiada za całościową organizację prac wdrożeniowych, konfigurację systemu, szkolenia pracowników Banku, a także za koordynację i udział w testach.
PIVOTAL POLSKA - dostawca technologii, wspiera prace dotyczące konfiguracji systemu, a także testy, prace wdrożeniowe i szkolenia.