Skip to main content

Dostępność

Dostosowanie stron www oraz treści 

Zapewnienie dostępności stron internetowych oznacza dostosowanie serwisów do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami. Zgodność z wymaganiami dostępności nie tylko świadczy o odpowiedzialności społecznej, ale również jest obowiązkiem prawnym, zgodnie z Ustawą z 26 kwietnia 2024 roku o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Oferujemy kompleksowe usługi zapewniające zgodność z wymaganiami dostępności, obejmujące cztery główne obszary:

Audyt dostępności strony internetowej i dokumentacji

  • Audyt podstawowy www: analiza automatyczna i ekspercka pod kątem zgodności z WCAG 2.1, z listą błędów i opisami do poprawy.
  • Audyt rozszerzony www: bardziej pogłębiona analiza, w tym testy z udziałem osób z niepełnosprawnościami, oraz szczegółowy raport i rekomendacje zmian.
  • Audyt dokumentacji udostępnianej klientom Banku (regulaminy, cenniki itp.):  weryfikacja dokumentów publicznych udostępnianych na stronie www oraz przekazywane klientom w procesach sprzedażowych, wydruki generowane bezpośrednio z systemów bankowych.

Dostosowanie szablonu strony do WCAG 2.1 AA

Dostosowanie szablonu strony internetowej do standardu WCAG 2.1 AA oraz publikacja Deklaracji dostępności zgodnej ze wzorem Ministerstwa Cyfryzacji (Deklaracja 2.0).

Ekspercka usługa redaktorska i dostosowanie treści

  • Dostosowanie treści: dostosowanie treści opublikowanych na stronie zgodnie z wynikami audytu dostępności.
  • Dostosowywanie dokumentów: zapewnienie dostępności dokumentów dla klientów Banku.
  • Stała pomoc: regularna aktualizacja strony i treści w sposób zgodny z WCAG 2.1.
  • Aktualizacja deklaracji dostępności: bieżąca aktualizacja deklaracji dostępności zgodnie z nowymi treściami.

Szkolenie dla pracowników

Szkolenie z zakresu tworzenia dostępnych treści, pozwalające utrzymać standardy dostępności cyfrowej w organizacji.

Zgodność z wymogami prawnymi

Spełnienie wymogów Ustawy o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, która wchodzi w życie 28 czerwca 2025 r.

Dostępność usług dla wszystkich Klientów

Dostosowanie treści i stron do potrzeb osób z niepełnosprawnościami sprawia, że serwis staje się dostępny dla wszystkich użytkowników, co pozytywnie wpływa na wizerunek Banku.

Podniesienie komfortu użytkowania strony

Zapewnienie dostępności strony internetowej wpływa na komfort korzystania z serwisu. Zapewnia to lepszą interakcję Klienta z Bankiem.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami