IT 360° dla biznesu
VerdIT to zespół ekspertów świadczących kompleksowe rozwiązania IT. Jesteśmy architektem i integratorem systemów informatycznych dla sektora finansowego, głównie banków spółdzielczych. Od blisko 15 lat przybliżamy naszym Klientom świat nowych technologii.
Jak możemy Ci pomóc?
Doradzamy, tworzymy i wdrażamy kompleksowe rozwiązania z zakresu outsourcingu systemów i usług informatycznych. Łączymy naszych Klientów z nowoczesnymi rozwiązaniami IT, co bezpośrednio przekłada się na efektywność ich działań.
Realizujemy najbardziej złożone i wymagające projekty. Zawsze szukamy optymalnych rozwiązań, które są odpowiedzią na konkretne potrzeby Klienta i uwzględniają jego specyfikę.
Nasza historia
Spółka powstała w 2011 r. (pierwotnie jako IT BPS Sp. z o.o.) z wydzielonej części Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. Jej celem była obsługa informatyczna Zrzeszenia i Grupy BPS. Od 2019 r. firma działała jako Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o., a obecnie VerdIT Sp. z o.o. Spółka miała swój istotny udział w przemodelowaniu procesów w Banku BPS, pomagając w rozszerzeniu i dalszym rozwoju usług informatycznych świadczonych na rzecz Banków Spółdzielczych.
2011
Spółka powstaje z wydzielonej części Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. w celu obsługi informatycznej Zrzeszenia BPS i Grupy BPS.
2017
Banki Spółdzielcze przyjmują strategię, zakładającą m.in. powstanie Centrum Rozwoju Usług Zrzeszenia BPS, które będzie świadczyło usługi dla całego sektora spółdzielczego.
2018
17 Banków Spółdzielczych obejmuje udziały w IT BPS Sp. z o.o., stając się jej współwłaścicielami.
2019
Firma, przekształcona z IT BPS, dostarcza usługi, rozwiązania i sprzęt oraz prowadzi projekty wnoszące dodatkowe wartości dla Zrzeszenia BPS.
2019
SFInX – system do obsługi sprzedaży kredytów oraz zarządzania wierzytelnościami
Trwały Nośnik – platforma umożliwiająca dostarczanie elektronicznych dokumentów
2022
Kolejne Banki Spółdzielcze przejmują udziały w Spółce.
2023
Udziałowcy wyrażają zgodę na zmianę nazwy oraz nową strategię Spółki.
Misja i wartości
Misją VerdIT jest dostarczenie każdemu Klientowi kompleksowych i szytych na miarę rozwiązań IT, zapewniających bezpieczeństwo informacji, danych oraz optymalizację kosztów prowadzonego biznesu, z poszanowaniem jego czasu i pieniędzy.
W naszej pracy kierujemy się odpowiedzialnością za Klientów i Partnerów biznesowych. W DNA VerdIT wpisana jest transparentność, którą rozumiemy m.in. jako przejrzyste zasady prowadzenia biznesu oraz innowacyjność, mająca wyraz zarówno we wdrażanych technologiach, jak i podejściu do Klienta. Jesteśmy dynamiczną i nastawioną na rozwój organizacją. Chętnie dzielimy się wiedzą i chcemy, aby nasze działania niosły także pozytywny impakt społeczny.
Zespół
Paweł Gula
Doświadczony menedżer i ekspert w obszarze nowych technologii w sektorze ubezpieczeń, bankowości oraz bezpieczeństwa IT. Od ponad 3 lat pełni funkcję Prezesa zarządu VerdIT Sp. z o.o. (wcześniej Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych). Od 2016 r. związany z Bankiem BPS S.A., gdzie zajmował stanowisko Wicedyrektora Departamentu Informatyki, a później Wiceprezesa zarządu ds. IT i operacji.
Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie, studiów podyplomowych w Instytucie Automatyki i Informatyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej, Szkole Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Lauret nagród przyznawanych przez Związek Banków Polskich: Nagroda im. prof. Remigiusza Kaszubskiego za wkład w transformację cyfrową polskiego sektora bankowości spółdzielczej oraz Medal Mikołaja Kopernika w uznaniu szczególnych zasług dla budowy i rozwoju sektora bankowego w Polsce.
Członek międzynarodowych organizacji zrzeszających profesjonalistów branży IT i przedsiębiorców m.in. ISACA, International Institute of Business Analysis. Pasjonat nowych technologii w biznesie.
Tomasz Gromada
Grzegorz Flanz
Krystyna Kulma-Jaczewska
Michał Pyszyński
Dariusz Konofalski
Bartosz Hałaczkiewicz
Agata Korytko
Wieloletnie doświadczenie we wprowadzaniu nowych usług oraz systemów IT zdobyła w firmach z sektora ubezpieczeniowego, bankowego i energetycznego. Przeszła przez kolejne etapy kariery zawodowej, od specjalisty ds. procesów biznesowych, przez testera, analityka, kierownika projektów oraz kierownika zespołu odpowiedzialnego za wprowadzanie nowych usług i systemów IT.
Pracowała w dużych firmach takich jak: Deutsche Bank Polska S.A., E.ON Polska S.A.,PZU S.A., PZU Życie S.A., a w 2019 r. dołączyła do VerdIT (wcześniej Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych) pełniąc rolę Kierownika Projektów IT. Od 2021 r. na stanowisku Dyrektora Pionu kieruje Zespołem Sprzedaży, a także zespołami odpowiedzialnymi za rozwój systemów IT oraz wdrażanie nowych produktów i usług informatycznych.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia Executive MBA w Szkole Głównej Menedżerskiej w Warszawie. Odbyła wiele szkoleń z zakresu Zarządzania Projektami (Prince2, Agile), a swoją wiedzą i doświadczeniem z tego obszaru dzieli się jako wykładowca na Uczelni WSB Merito.
Dorota Piotrowska
Zarządzając działaniami zespołów ds. Finansów, HR i Wsparcia Sprzedaży w VerdIT, wykorzystuje m.in. swoje wcześniejsze doświadczenia z branży IT oraz sektora finansowego, z którym związana jest od ponad 16 lat. Pracując na stanowiskach menedżerskich, zarówno w charakterze operacyjnym, jak i biznesowym, odpowiadała m.in. za obszar obrotu gotówki, rozliczeń i reklamacji z zakresu rachunków bankowych, kart płatniczych i ubezpieczeń oraz windykacji należności. Współtworzyła normy funkcjonowania organizacji płatniczych dla polskiego rynku w zakresie dostosowania ich do wymogów regulatorów.
Jest absolwentką Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów i bankowości na SGGW w Warszawie. Posiada Europejski Certyfikat Bankowca ECB EFCB, a także ukończyła szereg kursów dotyczących zarządzania oraz motywowania siebie i innych. Cechuje ją otwarta komunikacja i nieszablonowe podejście do wyzwań, a prywatnie interesuje się psychologią w zarządzaniu i relacjami społecznymi.
Przemysław Gawron
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań dla sektora teleinformatycznego oraz zarządzaniu i optymalizacji procesów informatycznych. Pełnił funkcję dyrektora IT w instytucji zatrudniającej ponad tysiąc pracowników, gdzie uczestniczył w tworzeniu strategii informatyzacji, planowaniu budżetu, a także nadzorował wprowadzanie nowych programów i usług.
W ostatnich latach związany z Resortem Obrony Narodowej, gdzie w jednej z instytucji nadzorowanych przez MON, pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Teleinformatyki. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał także na stanowiskach menedżera IT oraz administratora.
Od maja 2024 r. objął stanowisko Dyrektora Pionu Utrzymania VerdIT.
Jest absolwentem Politechniki Łódzkiej oraz studiów podyplomowych w Akademii Sztuki Wojennej na kierunku Ochrona i bezpieczeństwo cyberprzestrzeni.
Chcesz dołączyć do VerdIT?
Wykorzystaj swój talent, pasje i rozwijaj z nami nowe umiejętności.
Sprawdź aktualne oferty pracy i wyślij swoje CV.
Jesteśmy zgranym zespołem, który chce rozwijać swój zawodowy potencjał, dbając jednocześnie o dobrą atmosferę pracy. Chętnie dzielimy się wiedzą i jesteśmy otwarci na nowe pomysły i inicjatywy naszych pracowników.
W pracy kierujemy się odpowiedzialnością za Klientów i partnerów biznesowych. Zwracamy uwagę na to, aby nasze działania niosły także pozytywny impakt społeczny.
W DNA VerdIT wpisana jest transparentność, którą rozumiemy m.in. jako przejrzyste zasady prowadzenia biznesu oraz innowacyjność, mająca wyraz zarówno we wdrażanych technologiach, jak i podejściu do Klienta. Jesteśmy dynamiczną i nastawioną na rozwój organizacją. Jeśli lubisz pracę z nowymi technologiami i chcesz razem z nami zmieniać oblicze rozwiązań IT dla biznesu - aplikuj do nas.