Skip to main content

Dostępny oddział, czyli bankowość spółdzielcza bliżej Klienta

Jak otworzyć drzwi do bankowości bez barier? Nasza propozycja to Dostępny oddział - usługa, która umożliwia Bankom Spółdzielczym realne spełnienie wymogów Ustawy o dostępności. To nie tylko zgodność z regulacjami, ale także krok w stronę nowoczesnej, empatycznej bankowości, dostępnej dla każdego.

Bezpieczny, dyskretny i dostępny – czat jako alternatywny kanał komunikacji

Dostępny oddział to rozwiązanie, które pozwala spełnić wymogi Ustawy o dostępności, poprzez dodanie bezpiecznego i dyskretnego kanału czatowego, zapewniającego osobom z niepełnosprawnościami dostęp do usług bankowych na równi z innymi klientami.
Usługa wspiera:

  • osoby głuche i niedosłyszące – dzięki komunikacji tekstowej w czasie rzeczywistym,
  • osoby z wadami wzroku, które mogą swobodnie powiększać dokumenty na tablecie oraz je odsłuchiwać.

Tablet i wygodna aplikacja

Kiedy pracownik banku uruchamia aplikację na swoim stanowisku, klient widzi na tablecie interfejs czatu. W ten sposób prowadzona jest rozmowa w czasie rzeczywistym, a także udostępniane są dokumenty (np. umowy lub formularze). Klient może je przejrzeć, powiększyć, a następnie zaakceptować jednym kliknięciem.
Cały proces jest szybki, bezpieczny i wolny od zakłóceń, co znacząco skraca czas obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami. 

Dostępność i komunikacja marketingowa

Poza obsługą klienta, urządzenie stanowi także cyfrowy nośnik treści marketingowych. Na tablecie w placówce banku, mogą być prezentowane:

  • informacje o nowych produktach,
  • kampanie edukacyjne,
  • oferty dopasowane do klientów (cross-selling).

W ten sposób Dostępny oddział wspiera nie tylko dostępność, ale także aktywnie uczestniczy w budowaniu relacji z klientami odwiedzającymi placówkę.

Bezpieczne połączenie w prywatnej sieci

Aplikacja do komunikacji z klientami zainstalowana jest w wewnętrznej infrastrukturze VerdIT, zaś połączenie z tabletem realizowane jest za pośrednictwem prywatnej sieci, bez bezpośredniego wyjścia do Internetu.  Doradca korzysta z aplikacji w sieci wewnętrznej Banku. Modułowa, skalowalna architektura rozwiązania umożliwia swobodne zwiększanie jednoczesnej liczby sesji czatowych i obsługiwanych urządzeń, co pozwala na elastyczne dopasowanie rozwiązania do różnych typów placówek.
Dostępny oddział to krok w stronę technologii, która realnie zmienia doświadczenia klientów Banków Spółdzielczych.
Chcesz dowiedzieć się więcej o wdrożeniu?
Zachęcamy do kontaktu na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.