Administrator UNIX/Linux
Zakres obowiązków
- Administrowanie systemami operacyjnymi: Solaris, AIX, Red Hat, CentOS,
- Administrowanie serwerami aplikacji – weblogic, JBOSS,
- Administrowanie systemami aktualizacji stacji roboczych i serwerów – Spacewalk,
- Instalowanie i konfiguracja usług w oparciu o systemy Unix/ Linux,
- Rozwiązywanie problemów na serwerach,
- Praca zgodnie ze standardami SLA, monitorowanie wydajności, pojemności i bezpieczeństwa,
- Instalowanie i konfiguracja usług w oparciu o systemy Unix/ Linux,
- Nadzór nad instalacjami, konfigurowaniem serwerów aplikacyjnych,
- Diagnostyka problemów systemów produkcyjnych pracujących w złożonym środowisku informatycznym oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu,
- Rozwiązywanie problemów i incydentów zgłaszanych przez użytkowników oraz bieżące wsparcie użytkowników (1 i 2 linia wsparcia),
- Budowa i utrzymanie środowiska produkcyjnego, testowego, rozwojowego,
- Planowanie i zarządzanie tworzeniem kopii zapasowych oraz planów testowych na wypadek wystąpienia błędów systemu,
- Zarządzanie aktualizacjami/ poprawkami w celu utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi: Unix/Linux (RedHat, CentOS), AIX, Solaris
- Wiedza z zakresu środowisk IBM PowerVM, ORACLE VM for SPARC
- Wiedza w zakresie klastrów IBM PowerHA
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność priorytetyzacji zadań
- Zdolność szybkiego uczenia się i wyciągania wniosków, chęć poznawania nowych technologii IT
- Komunikatywność, zdolność pracy w zespole
- Kreatywność, logiczne myślenie i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych i odporność na stres
Co oferujemy
Technologia
Wiedza
Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacjI
Projekty
Możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia innowacyjnych projektów
Praca zespołowa
Pracę w młodym, dynamicznym zespole i stale rozwijającej się stabilnej firmie
Pakiet świadczeń socjalnych
- Multisport
- Prywatna opieka medyczna
- PPE
- Bogaty pakiet socjalny
- Dodatkowe ubezpieczenie
Dołącz do naszego zespołu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
W polu temat wiadomości elektronicznej prosimy wpisać: Praca -
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez VerdIT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w zakresie niezbędnym dla realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zgoda obowiązuje przez przyjęty przez VerdIT okres wskazany w obowiązku informacyjnym. Niniejsza zgoda może być odwołana w dowolnym czasie.”
VerdIT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000376071, NIP 5272647221, REGON 142796693, dalej zwaną „VerdIT”, jako administrator danych będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w kwestionariuszu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że podanie danych osobowych, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji.
W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza, VerdIT będzie przetwarzał te informacje z uwagi na dobrowolne ich przekazanie przez Panią/Pana analogicznie jak dane wymagane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- 2 lat licząc od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata – dotyczy danych osób, które nie
zostały zatrudnione, ale wyraziły zgodę na wykorzystanie ich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych, - do zakończenia rekrutacji, w związku z którą kandydat aplikował – dotyczy danych
osób, które nie zostały zatrudnione i nie wyraziły zgody na wykorzystanie ich danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych, - przez okres 5 lat od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata, dotyczy danych osób
zatrudnionych po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji.
W celu związanym z prowadzeniem rekrutacji VerdIT może przekazać Pani/Pana dane osobowe podmiotom, którym powierzył przetwarzanie tych danych na podstawie zawartej umowy.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Panią/Pana danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z VerdIT pod adresem:
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jednocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż podanie przeze mnie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych przepisach jest dobrowolne.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem