W tym tygodniu odbędą się pierwsze webinary nt. Systemu SFInX
Już we wtorek i czwartek, 7 i 9 listopada br., odbędą się pierwsze webinaria dotyczące systemu SFInX. Na spotkania on-line zapraszają VerdIT (dawniej CRUZ), wspólnie z Partnerem – Pivotal Polska. Zostało niewiele czasu na rejestrację.
Do kogo skierowane są webinaria?
Webinaria skierowane są do wszystkich Banków Spółdzielczych korzystających z systemu transakcyjnego DefBank, które poszukują systemu usprawniającego proces sprzedaży produktów kredytowych (moduł Detal), a także poszukujących narzędzia dedykowanego do optymalizacji procesów posprzedażowych (moduł Windykacji).
Czego dowiesz się na spotkaniach?
- Zaprezentujemy nowe, unikalne rozwiązania powstałe w ramach projektu SFInX na przykładzie dwóch produktów: SFInX Detal oraz SFInX Windykacja.
- Pokażemy możliwe kierunki rozwoju naszego systemu, m.in. moduł CRM.
Jakie są terminy spotkań on-line?
Prezentacja modułu Detal: wtorek, 7 listopada 2023 r. –
zamknięcie rejestracji dziś o godz. 15.00
Prezentacja modułu Windykacja: czwartek, 9 listopada 2023 r.
Dodatkowy termin:
Prezentacja modułu Windykacja: poniedziałek, 13 listopada 2023 r.
Prezentacja modułu Detal: czwartek, 16 listopada 2023 r.
Każdy webinar odbywa się w godzinach 11.00-13.00
Zapraszamy do bezpłatnej REJESTRACJI
Zgłoszenia przyjmujemy tylko do dnia poprzedzającego webinarium do godz. 15.00.
Spotkania poprowadzą:
Moduł Detal:
- Tomasz Latuch, Analityk Biznesowo-Systemowy VerdIT.
- Łukasz Sujka, CRM Consultant/ Solution Architect Pivotal Polska.
Moduł Windykacja:
- Agnieszka Konikiewicz, Product Owner VerdIT.
- Joanna Bydler, Opiekun Klienta Moduł Windykacji, Pivotal Polska.
Dodatkowe informacje:
Spotkania odbędą się w formie online, poprzez platformę MS Teams. Link do spotkania zostanie wysłany na adres e-mail wskazany podczas rejestracji, na kilka godzin przed spotkaniem.
Każdy webinar potrwa około dwóch godzin. W obydwu terminach zostanie zaprezentowany ten sam temat. W trakcie webinaru będzie możliwość zadawania pytań na czacie. Odpowiedzi w formie pisemnej prześlemy do wszystkich osób, które zarejestrują się na naszą prezentację.
Już teraz przedstawiamy główne zalety z wdrożenia Systemu SFInX:
- Skrócenie czasu trwania procesu obsługi wniosku.
- Widok 360 – jedno miejsce dostępu do informacji o Kliencie.
- integracje z MIG DZ, defBank, BIK, REGON, BIG,
- Paperless – elektroniczny obieg dokumentów,
- Ujednolicenie wyglądu dokumentów,
- Zapewnienie zgodności z regulacjami,
- Widok stanu pracy zespołu a także automatyczne przydzielanie zadań dla najmniej obciążonych pracowników,
- Wczesne wykrywanie zagrożeń – szybka reakcja na zaległości w spłacie a także sposób komunikacji dostosowany do potrzeb Klienta (SMS, e-mail, pismo).
Dowiedz się więcej i poznaj wszystkie korzyści wdrożenia Systemu SFInX w trakcie naszych webinariów. Zachęcamy do REJESTRACJI.