Skip to main content

W tym tygodniu odbędą się pierwsze webinary nt. Systemu SFInX

Już we wtorek i czwartek, 7 i 9 listopada br., odbędą się pierwsze webinaria dotyczące systemu SFInX. Na spotkania on-line zapraszają VerdIT (dawniej CRUZ), wspólnie z Partnerem – Pivotal Polska. Zostało niewiele czasu na rejestrację.

Do kogo skierowane są webinaria?

Webinaria skierowane są do wszystkich Banków Spółdzielczych korzystających z systemu transakcyjnego DefBank, które poszukują systemu usprawniającego proces sprzedaży produktów kredytowych (moduł Detal), a także poszukujących narzędzia dedykowanego do optymalizacji procesów posprzedażowych (moduł Windykacji).

Czego dowiesz się na spotkaniach?

  • Zaprezentujemy nowe, unikalne rozwiązania powstałe w ramach projektu SFInX na przykładzie dwóch produktów: SFInX Detal oraz SFInX Windykacja.
  • Pokażemy możliwe kierunki rozwoju naszego systemu, m.in. moduł CRM.

Jakie są terminy spotkań on-line?

Prezentacja modułu Detal:                        wtorek, 7 listopada 2023 r.
zamknięcie rejestracji dziś o godz. 15.00

Prezentacja modułu Windykacja:            czwartek, 9 listopada 2023 r.

Dodatkowy termin:

Prezentacja modułu Windykacja:             poniedziałek, 13 listopada 2023 r.
Prezentacja modułu Detal:                        czwartek, 16 listopada 2023 r.

Każdy webinar odbywa się w godzinach 11.00-13.00

Zapraszamy do bezpłatnej REJESTRACJI

Zgłoszenia przyjmujemy tylko do dnia poprzedzającego webinarium do godz. 15.00.

Spotkania poprowadzą:

Moduł Detal:

  • Tomasz Latuch, Analityk Biznesowo-Systemowy VerdIT.
  • Łukasz Sujka, CRM Consultant/ Solution Architect Pivotal Polska.

Moduł Windykacja:

  • Agnieszka Konikiewicz, Product Owner VerdIT.
  • Joanna Bydler, Opiekun Klienta Moduł Windykacji, Pivotal Polska.

Dodatkowe informacje:

Spotkania odbędą się w formie online, poprzez platformę MS Teams. Link do spotkania zostanie wysłany na adres e-mail wskazany podczas rejestracji, na kilka godzin przed spotkaniem.
Każdy webinar potrwa około dwóch godzin. W obydwu terminach zostanie zaprezentowany ten sam temat. W trakcie webinaru będzie możliwość zadawania pytań na czacie. Odpowiedzi w formie pisemnej prześlemy do wszystkich osób, które zarejestrują się na naszą prezentację. 

Już teraz przedstawiamy główne zalety z wdrożenia Systemu SFInX:

  • Skrócenie czasu trwania procesu obsługi wniosku.
  • Widok 360 – jedno miejsce dostępu do informacji o Kliencie.
  • integracje z MIG DZ, defBank, BIK, REGON, BIG,
  • Paperless – elektroniczny obieg dokumentów,
  • Ujednolicenie wyglądu dokumentów,
  • Zapewnienie zgodności z regulacjami,
  • Widok stanu pracy zespołu a także automatyczne przydzielanie zadań dla najmniej obciążonych pracowników,
  • Wczesne wykrywanie zagrożeń – szybka reakcja na zaległości w spłacie a także sposób komunikacji dostosowany do potrzeb Klienta (SMS, e-mail, pismo).

Dowiedz się więcej i poznaj wszystkie korzyści  wdrożenia Systemu SFInX w trakcie naszych webinariów. Zachęcamy do REJESTRACJI.