Skip to main content

System SFInX w kolejnych Bankach Spółdzielczych

Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku oraz Bank Spółdzielczy w Szczytnie stawiają na nowoczesne rozwiązania do obsługi procesów kredytowych oraz windykacji. W tym zakresie zaufali rozwiązaniu VerdIT.

W maju, do grona użytkowników systemu SFInX, dołączył Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku. Wdrożenie dotyczyło modułu Detal i zostało przeprowadzone od razu we wszystkich oddziałach banku. Jakub Wiśniewski, Z-ca Prezesa Zarządu Banku Spółdzielczego Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku, zwraca uwagę na szereg korzyści wynikających z wdrożenia systemu, szczególnie jeśli chodzi o optymalizację zadań pracowników.

Nasz bank od dłuższego czasu szukał rozwiązania w zakresie automatyzacji procesowania kredytów detalicznych. SFInX jest systemem, który optymalizuje przebieg sprzedaży i obsługi kredytów detalicznych. Jego wdrożenie pozwoliło usprawnić proces kredytowania i odciążyć pracowników od czaso- i pracochłonnych czynności związanych z analizą wniosku kredytowego. Po kilku tygodniach testów i wprowadzeniu licznych modyfikacji, pomyślnie wdrożyliśmy system, korzystając jednocześnie z doświadczeń innych banków. Jesteśmy w stałym kontakcie z zespołem analityków VerdIT, którzy przez cały czas służą pomocą oraz z aprobatą przyjmują i realizują sugestie dotyczące działania systemu – wyjaśnia Jakub Wiśniewski z Banku Spółdzielczego Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku.

System, który rośnie razem z Bankiem

W ostatnim czasie zespół VerdIT zakończył także wdrożenie nowego modułu Założenie Rachunku w Banku Spółdzielczym w Szczytnie, który już od 3 lat korzysta z systemu SFInX. Obecny, nowy moduł uwzględnia najważniejsze potrzeby Banku w zakresie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR), które pojawiły się w trakcie trwania współpracy.

Wdrażając kolejny moduł SFInX we współpracy z VerdIT, zawsze przyświeca nam ten sam cel, który leżał u podstaw powołania tego projektu od początku. Celem tym jest stworzenie przyjaznego i efektywnego środowiska pracy dla naszych doradców – wyjaśnia Grzegorz Michalecki, Członek Zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.


Wzbogacenie systemu SFInX, o proces sprzedaży rachunków ROR, to kolejny krok w kierunku komplementarnego podejścia do obsługi klienta z jednego interfejsu dla doradcy. Każde kolejne wdrożenie daje nam możliwość wyznaczania nowych standardów w obsłudze klienta poprzez wcześniejsze zmapowanie procesu i dążenie do podniesienia jego efektywności. Standaryzacja ta pozwala również na zmniejszenie ryzyka operacyjnego wynikającego z możliwych błędów w przygotowywaniu dokumentacji, wymaganej zarówno przepisami wewnętrznymi banku, jak i rosnącymi wymaganiami prawnymi. Do ostatniego wdrożenia, we współpracy z VerdIT, zaangażowaliśmy w większym stopniu naszych doradców, którzy jako końcowi odbiorcy przygotowywanych rozwiązań znacząco usprawnili i przyspieszyli komunikację. Choć na pierwsze podsumowanie wdrożonych usprawnień może być jeszcze za wcześnie, już widzimy pozytywne aspekty rozwiązań, szczególnie na etapie wdrożenia nowych pracowników. Oferując im narzędzie w postaci SFInX, znacznie skracamy i ułatwiamy etap szkolenia stanowiskowego, umożliwiając skuteczną sprzedaż produktów bankowych już od pierwszych dni pracy – dodaje Grzegorz Michalecki z Banku Spółdzielczego w Szczytnie.

Z kolei Artur Malinowski, Kierownik Projektów IT w VerdIT, zwraca uwagę, że na sukces całego wdrożenia zawsze mają wpływ obie strony.

Bardzo dziękujemy zarządom oraz pracownikom banku w Kraśniku oraz Szczytnie za ogromne zaangażowanie i poświęcony czas. To dzięki współpracy obu zespołów – pracowników VerdIT i Klienta – udało się przeprowadzić tak kompleksowe wdrożenia szybko i efektywnie. Mamy nadzieję, że system SFInX w istotny sposób przyczyni się do poprawy efektywności prowadzonych działań – dodaje Artur Malinowski z VerdIT.

Rozwiązanie dla Banków Spółdzielczych

System SFInX powstał jako odpowiedź na potrzeby bankowości spółdzielczej. Uwzględnia wspólne, dobre praktyki i standardy zebrane podczas dotychczasowej działalności sektora oraz firm specjalizujących się we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań fintech. Optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi produktów detalicznych oraz zarządzania należnościami i wierzytelnościami klientów. Rozwiązanie to, rozwijane i implementowane przez VerdIT, we współpracy z firmą Pivotal Polska, automatyzuje powtarzalne, często pracochłonne czynności w każdym z tych obszarów i ułatwia wdrażanie optymalnych strategii operacyjnych.

Więcej informacji o rozwiązaniu w zakładce produktowej: https://www.verdit.pl/produkty-i-uslugi/procesy-biznesowe/sfinx

Banki zainteresowane wdrożeniem systemu zapraszamy do kontaktu na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.