Skip to main content

System HelpDesk dla Klientów VerdIT

Kompleksowa pomoc i wsparcie specjalistów HelpDesk VerdIT dostępne jest teraz przez system on-line. Wraz z początkiem nowego roku wprowadziliśmy dla naszych Klientów obsługę zgłoszeń przez specjalny portal obsługi technicznej.  

Portal HelpDesk VerdIT, dostępny pod adresem: https://helpdesk.verdit.corp/, jest obecnie jedynym oficjalnym kanałem komunikacji z zespołem wsparcia technicznego dla Klientów z Banków Spółdzielczych.  Za jego pośrednictwem zapewniamy kompleksową pomoc i wsparcie naszych specjalistów.

Jak korzystać z systemu HelpDesk VerdIT?

  1. Na początku prosimy o przesłanie prośby o założenie konta dostępowego dla koordynatorów poszczególnych usług ze strony Banku na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  2. Wiadomość powinna zawierać: imię, nazwisko, adres mailowy, telefon komórkowy, pełną nazwę Banku wraz ze wskazaniem, jakiej usługi VerdIT dotyczy zgłoszenie.
  3. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo potwierdzenie zarejestrowania go w systemie HelpDesk. Wiadomość ta zostanie wysłana z domeny verdit.info.
  4. Nasz zespół zweryfikuje wniosek i przekaże szczegółowe informacje dotyczące korzystania z systemu.

W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami wsparcia pod numerem: 572 001 439, wybierając opcję "HelpDesk".

Zapraszamy do korzystania z nowego systemu do obsługi zgłoszeń.