W ofercie CRUZ pojawiła się unikatowa usługa całościowego wsparcia procesów kadrowo-płacowych dla Banków Spółdzielczych
Platforma HR oferowana przez CRUZ to system informatyczny, który pozwoli na zautomatyzowanie procesów kadrowo-płacowych oraz procesów związanych z tzw. twardym HR i miękkim HR. Pomaga w zarządzaniu zasobami ludzkimi we wszystkich zakresach poprzez usprawnienie działań związanych z rekrutacją, wdrażaniem, zatrudnianiem, rozliczaniem i rozwojem pracowników. To rozwiązanie kompleksowo wspiera prowadzenie spraw kadrowych.
Wszelkie kwestie techniczne dostarczenia usługi HR oferowanej przez CRUZ pozostają po naszej stronie
Oferujemy przeniesienie dokumentacji papierowej z obszarów objętych usługą na postać cyfrową i zapewniamy bezpieczeństwo tych dokumentów.
Odpowiadamy za infrastrukturę systemu, a to oznacza, że Bank nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z jej utrzymaniem. CRUZ zajmuje się również sprzętową i aplikacyjną administracją systemu.
Zapewniamy zdalny dostęp do usługi
Bank otrzymuje dostęp do platformy HR oferowanej przez CRUZ dla wszystkich pracowników w pełnym zakresie. Cała funkcjonalność jest łatwo dostępna poprzez przeglądarkę internetową.
Prosty sposób rozliczania usługi
Proponujemy przejrzyste rozliczenie naszej usługi. Przy jej wprowadzeniu Bank jednorazowo poniesie koszt przeniesienia i konwersji danych. Dalsze korzystanie z usługi będzie się wiązało ze stałą miesięczną opłatą za administrowanie systemem.
Zapytania dotyczące szczegółów platformy HR oferowanej przez CRUZ prosimy przesyłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.