Skip to main content

Banki Spółdzielcze wybierają system SFInX

W pierwszej połowie września br. trzy kolejne Banki rozpoczęły wdrożenie systemu SFInX, optymalizującego procesy sprzedaży i obsługi kredytów gotówkowych oraz zarządzanie należnościami i wierzytelnościami Klientów. Rozwiązanie to, rozwijane przez Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych, we współpracy z firmą Pivotal Polska, standaryzuje przebieg procesów oraz automatyzuje pracochłonne czynności związane z każdym z tych obszarów.

Dzięki integracji z systemem centralnym banku, bazami zewnętrznymi, takimi jak: MIG DZ, BIK PAF, BIG, REGON oraz platformą ubezpieczeniową Generali, działania które doradcy do tej pory wykonywali manualnie, w różnych narzędziach, odbywają się z poziomu SFInX-a. Nie ma potrzeby przepisywania tych samych danych pomiędzy różnymi narzędziami, co zdecydowanie eliminuje ryzyko pomyłek i skraca czas obsługi wniosku. System generuje też i automatycznie wypełnia danymi Klientów wszystkie dokumenty biorące udział w poszczególnych procesach. Rola doradcy w tym zakresie ogranicza się więc jedynie do ich wydrukowania, przekazania Klientowi do podpisu i ponownego zeskanowania. W przypadku modułu Windykacja, m.in. automatycznie tworzone są monity i wysyłane SMS-y z przypomnieniami dla Klientów zalegających z płatnościami.

Sprawniejszy jest też obieg informacji, ponieważ system pełni funkcję repozytorium dokumentów powiązanych z poszczególnymi sprawami oraz przypisuje kolejnym osobom zadania do wykonania. Nie ma więc potrzeby przekazywania papierowych teczek z danymi o wniosku i wnioskodawcy, wykorzystywanych w tradycyjnym procesie decyzyjnym, ponieważ każdy uprawniony użytkownik, z dowolnego komputera podłączonego do sieci wewnętrznej banku, ma dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.

System SFInX, stworzony od podstaw na potrzeby Banków Spółdzielczych i wraz z nimi rozwijany, na początku tego roku wyszedł z fazy pilotażu i w najbliższym okresie będzie sukcesywnie wdrażany w kilku bankach jednocześnie, w ramach tzw. wdrożeń grupowych. Mają one skrócić czas oczekiwania na dostępność zespołu wdrożeniowego oraz zoptymalizować indywidualne koszty uruchomienia systemu. Cały proces, realizowany przez zespół CRUZ i nadzorowany osobiście przez Prezesa, Pawła Gulę oraz Agatę Korytko, Dyrektor Pionu Rozwoju i Zarządzania Projektami IT, jest już szczegółowo zaplanowany na najbliższe pół roku. Kolejne harmonogramy będą tworzone sukcesywnie, po zebraniu się następnych zainteresowanych banków do czego gorąco zachęcamy.

Banki zainteresowane skorzystaniem z naszej oferty zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Banki Spółdzielcze wybierają system SFInX