SFInX to technologia wspierająca sprzedaż produktów i obsługę procesów posprzedażowych w Bankach Spółdzielczych. W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności, które czynią system jeszcze bardziej kompleksowym - zachęcamy do ich poznania w trakcie naszego spotkania!
Nasi eksperci zaprezentują:
- nowe procesy w SFInX Detal, takie jak lokata oraz założenie i edycja kartoteki;
- najważniejsze funkcje modułu SFInX Detal i SFInX Windykacja;
- możliwe kierunki rozwoju systemu w najbliższym czasie;
- działanie systemu na żywo.
Dla kogo?
Webinarium skierowane jest do wszystkich Banków Spółdzielczych korzystających z systemu transakcyjnego DefBank, które poszukują rozwiązania do wszechstronnej automatyzacji w obszarze obsługi klienta indywidualnego, procesów posprzedażowych i zarządzania pracą zespołu.
Zastrzegamy możliwość odmowy udziału w webinarium osobom spoza tych organizacji.
Kiedy?
Webinarium odbędzie się we wtorek 29 października o godzinie 10.00.
Spotkanie poprowadzimy poprzez aplikację Teams.
Rejestrację na webinar zamykamy na godzinę przed rozpoczęciem spotkania.
Główne zalety z wdrożenia Systemu SFInX:
- Skrócenie czasu trwania procesu obsługi wniosku.
- Widok 360 – jedno miejsce dostępu do informacji o Kliencie.
- Integracje z MIG DZ, defBank, BIK, REGON, BIG,
- Paperless – elektroniczny obieg dokumentów,
- Ujednolicenie wyglądu dokumentów,
- Zapewnienie zgodności z regulacjami,
- Widok stanu pracy zespołu a także automatyczne przydzielanie zadań dla najmniej obciążonych pracowników,
- Wczesne wykrywanie zagrożeń – szybka reakcja na zaległości w spłacie a także sposób komunikacji dostosowany do potrzeb Klienta (SMS, e-mail, pismo).